Kotlety z cukinii i sera halloumi


Składniki:
- jedna spora cukinia
- pół kostki serka halloumi około 100 g
- pół świeżej czerwonej papryki
- 2 jajka
- 3 łyżki mąki z ciecierzycy
- 1-2 łyżki mąki ziemniaczanej
- około 200 g pieczarek - pokrojone w kostkę podsmażone z dodatkiem soli i pieprzu,oregano
-  podsmażona w kostkę cebula
- sól, pieprz, odrobina vegety, papryka słodka,
- bułka tarta do kotletów około 3 łyżki oraz trochę do obtoczenia kotletów
- olej do smażenia




Cukinie starłam na cienkich długich oczkach obsypałam solą i zostawiłam na około 30 minut. W między czasie podsmażyłam cebulkę i pieczarki oraz pokroiłam w drobną kostkę paprykę i ser.
Cukinie odciskam z nadmiaru wody - dosyć mocno gniotę rękoma , dodaje ser, paprykę, pieczarki z cebulą, przyprawy , jajka, mąki . Mieszam i formuję kotleciki. Obtaczam w bułce i smażę.




Komentarze