Pasztet wegetariański na zimno


Składniki:
- pół woreczka ugotowanej kaszy jaglanej
- około 300 g pieczarek
- pół cebuli,
- około 4 szt. ogórka korniszonego,
- 3 jajka,
- 4-5 plastrów suszonych pomidorów z zalewy,
- łyżeczka posiekanego kopru,
- łyżeczka majonezu,
- sól, pieprz,papryka ostra
- pół łyżeczki musztardy


Jajka gotujemy na twardo.
Wszystkie składniki kroimy w drobną kostkę.
Cebulę i pieczarki smażymy, odparowujemy.
Jajka,pieczarki, ogórki, pomidory, kaszę łączymy, doprawiamy. Ja miałam słodkie ogórki korniszone dlatego doprawiałam musztardą francuską bo jest kwaskowata.
Można jeść w takiej postaci, ale ja jeszcze rozdrobniłam wszystko blenderem ręcznym, powstała gładka masa przypominająca sklepowe pasztety.
Z podanych składników wyszły mi takie małe 3 słoiczki - na zdjęciu brak jednego bo już został zjedzony :)

Komentarze