Kokardki z brokułem w czosnkowym sosie plus sałatka

Pierwszy raz brokuła z makaronem jadłam na wspólnym wyjeździe do Zakopanego z moim wówczas jeszcze chłopakiem - teraz już mężem :) Zawsze to danie będzie miało dla mnie sentyment i często jest robione w naszej kuchni. Ja robię w wersji odchudzonej i vegańskiej.
SKładniki:
 - ugotowany makaron - ja lubię najbardziej kokardki z pszenicy durum
- ugotowany brokuł,
sos: jogurt, czosnek, sól, pieprz, szczypta cukru, sok z cytryny
Wszystko razem połączyć i gotowe :). proste i smaczne, a do tego szybkie danie.

Sałatka:
dresing: olej lniany, musztarda z całymi ziarnami gorczycy, szczypta soli, pieprz,
Mieszkanka sałat, oliwki, pomidory suszone, prażony słonecznik, pokruszony ser - feta lub tofu (jak tofu to spora ilość sosu sojowego).

Komentarze