Bieg charytatywny - T-Mobile Bieg na Piątkę



Dzisiaj wyjątkowo nie o jedzenia a sposobie - jak możesz pomoc.
Zapraszam wszystkich do udziału w zbiórce na rzecz Fundacji Wcześniak, poniżej strona fundacji gdyby ktoś chciał poznać historię powstania i działalność fundacji: http://wczesniak.pl
Zazwyczaj gdy biorę udział w zawodach, robię to bo lubię, bo sprawia mi przyjemność ściganie się ze sobą, bo atmosfera jest wspaniała i energia od ludzi daje mi adrenalinę. Często też gdy jest możliwość biegnę z przyczepioną kartką z imieniem osoby, na którą prowadzona jest zbiórka. Zdarza się również, że przekazuję opłatę za koszulkę z biegu na cel charytatywny. Tym razem z nieśmiałością włączyłam się w zbiórkę gdzie można przesłać pieniądze, zbiórka trwa do 18 października 2018 roku, regulamin: http://pzumaratonwarszawski.com/bieg-na-piatke-charity/

Fundacja Wcześniak za pośrednictwem biegaczy zbiera pieniądze dla tych maluszków, które urodziły się za wcześnie. Cel wspaniały bo przecież dzieci są naszą przyszłością.
Nie każda ciąża przebiega bez problemów. Myślę, że każda mama, która choć raz, będąc w ciąży zobaczyła niepewną minę lekarza doznała uczucia nieopisanego strachu. Ja sama spędziłam  ciężę od 25 tygodnia w domu  aby donosić dziecko do wyznaczonego terminu porodu. Córka miała szczęście i udało się.
Jednak strach o każdy kolejny dzień towarzyszył mi do końca ciąży, dlatego wiem jak ważne jest wsparcie rodzin szczególnie gdy już maleństwo przyjdzie na świat i jest wcześniakiem.
W imieniu fundacji proszę o wpłaty - kwota nie ma znaczenia, każda złotówka się liczy - sama również przyłączyłam się do zbiórki i zachęcam innych. 
Poniżej link do mojej strony:
https://rejestracja.maratonwarszawski.com/pl/charity/6688

Komentarze